Hjælp til SEO?
Send en uforpligtende forespørgsel her – så kontakter vi dig inden for 24 timer.
Har du længe overvejet, om tiden er inde til at få gjort mere ud af din virksomhedsmarkedsføring? Hos os hjælper vi dig med at få mere ud af din markedsføring gennem SEO. Ligger din virksomhed for eksempel i Rødovre, kan vi hjælpe dig med at få flere lokal kunder ved at kontakte et lokal SEO bureau. Først og fremmest handler det blot om at finde de rigtige søgeord.
Rødovre
Sådan bliver din SEO succesfuld
Der er stor forskel på SEO-firmaer. For det første kan det være svært for de større firmaer at vide, hvordan du bedst muligt for lokale kunder i Rødovre. Det kan nemlig resultere i, at du får brede søgninger, hvilket ikke er en hjælp i den sammenhæng. Når du skal forsøge at ramme de lokale, er det nemlig vigtigt, at SEO-bureauet hjælper dig med at lægge en individuel plan for dig og dit firma. Derfor sørger vi for at skræddersy markedsføringen, så du i sidste ende kan være sikker på at få en højere rangering på Google. Men inden da vil vi fortælle dig lidt om, hvad SEO i det hele taget går ud på.
Det kan nemlig være et relativt svært begreb at sætte sig ind, i hvis det ikke er noget, du normalt arbejder så meget med. Vi oplever også ofte, at mange virksomheder ikke har tiden til at sætte sig ind i SEO-arbejdet. Netop af de årsager bør du ikke tøve med at kontakte en SEO-virksomhed, hvis du vil opnå højere synlighed på Google og finde flere kunder i Rødovre. Men hvorfor vælge Google?
En undersøgelse har vist, at Google klart er en af de søgemaskiner, der er mest foretrukket blandt danskerne. Her viste tallene blandt andet, at mere end 95% danskere bruger Google som en af de mest foretrukne. Derfor er der altså flere gode grunde til at lægge ud med markedsføring på netop Google.
Nedenfor kan du se nogle af fordelene ved Google.
- Med den rette SEO-plan hjælper bureauet dig med at få flere lokale søgninger, så din virksomhed ligger øverst i søgeresultaterne, når der bliver søgt på specifikke ord
- Fordelen ved at vælge en lokal virksomhed er blandt andet muligheden for, at firmaet kender til lokalsamfundet i eksempelvis Rødovre
- De hjælper dig med at finde ud af, i hvilke områder du bedst muligt vil kunne opnå succes
Hvad er SEO?
SEO er faktisk en forkortelse af Serach Engine Optimization. Det er med andre ord online markedsføring, der handler om, at du med de rette søgeord kan opnå større synlighed på Google og i Rødovre. Google sørger nemlig selv for at vise brugerne relevante resultater, når brugeren søger på et bestemt ord. Det, der sker, er, at Google faktisk går ind og scanner din hjemmeside. Efterfølgende forsøger den at forbinde søgeordet med måden, du har sat din hjemmeside op på. Netop af de årsager er det ikke helt lige meget, hvordan din hjemmeside ser ud, eller hvilke søgeord du bruger, når vil forsøge at ramme kunder i Rødovre.
Efterfølgende får din virksomhed en plads blandt de mange andre søgeresultater. Ofte vil du formentlig opleve, at det hverken bliver den første eller anden side, fordi den finder frem til mange søgeresultater. Netop af de årsager er SEO genial til optimering. Dog kræver det selvfølgelig, at du vil investere i at hyre nogle professionelle øjne på din hjemmeside og ligeledes virksomhed. Og det er altså her, du netop skal få øjnene op for lokal SEO, der i den grad kan hjælpe dig godt fra start og gøre din markedsføring endnu bedre end hidtil i Rødovre.
Inden du ved det, har du i fællesskab med virksomheden optimeret din synlighed på Google. Men inden da er det vigtigt, at du lige har øje for søgeordene. SEO er desuden relevant for kommunen i Rødovre i anledningen af kulturelle indslag eller andre vigtige begivenheder, som de lokale skal kende til.
Derfor er søgeordene alfaomega
Som tidligere nævnt er søgeordene alfaomega for, hvordan din søgeoptimering ter sig. Før at du kan få nye potentielle kunder i hus, må I først lægge en plan. Som allerede nævnt sørger virksomheden for at skræddersy en specifik SEO-plan til netop dig i Rødovre. Dog kan du selv bidrage lidt inden ved at gøre dig nogle overvejelser over, hvad du selv mener er relevant for dine kommende søgeord. Er du for eksempel tømrer eller frisør, skal du selvfølgelig bruge disse ord. Dog er det ikke helt lige meget, hvad du kombinerer ordene med. For det er klart, at når kunderne blot søger på ”frisør”, vil de få et væld af forskellige søgeresultater. I den forbindelse er det vigtigt, at du for eksempel aktivt bruger ”Rødovre” som tilhørende ord. For at være sikker på, at der kommer relevant indhold op, når du søger på de to ord, bør du allerførst tage et kig på søgeresultaterne. Her er det blandt andet vigtigt, at du tjekker søgevolumen. Søgevolumen skal helst være høj, da den med andre ord fortæller lidt om, hvor mange søgninger der i gennemsnittet har været på lige præcis de søgefraser. Her skal du blot anvende Google Keyword Planner til at undersøge resultaterne nærmere.
Find lokale geografier
Det er klart, at for alle lokale virksomheder giver det som sagt bedst mening med lokale geografier. Selvom det primært er i Rødovre, du gerne vil finde kunder, er det også en god idé at have andre nærliggende områder for øje. Som tidligere nævnt går Google ind og scanner din virksomhed, finder adressen og efterfølgende kan brugere finde din virksomhed blandt søgeresultaterne. Det sker, fordi de lokale søgninger netop er i nærheden af dit område. Men hvordan vælger du de rigtige søgeord?
Som udgangspunkt er det vigtigt, at de lokale geografier ikke er for små. Er de for små, vil der ingen søgninger være. Se fordelene ved lokale geografier nedenfor:
- Med lokale geografier har du mulighed for at finde potentielle kunder i Rødovre
- Ved at vælge lokale geografier, der ikke er for små, sørger Google for, at søgningen matcher din adresse
- Ved at finde frem til de helt rigtige søgeord, er du sikker på, at søgeresultaterne er relevante og kan lede kunden i retningen af din virksomhed